Suntem ÎNCHISE în ziua de sărbătoare națională 1 mai. Vom începe să vă expediem comenzile joi, 2 mai. Vă mulțumim pentru înțelegere.
contact@frogpack.ro
0 Bucati 0,00 lei

Cosul de cumparaturi este gol

Reclamații


Înainte de a trimite coletul către d-voastră, verificăm cu atenție corectitudinea fiecărei comenzi și ambalarea corespunzătoare a acesteia. La urma urmei, se poate întâmpla ca mărfurile transportate să fie deteriorate în timpul călătoriei, trimitem din greșeală un alt tip de produs, lipsește ceva în colet sau marfa comandată nu se potrivește.

 

Vă rugăm să ne informați despre orice inconvenient prin e-mail contact@frogpack.ro.

 

Vom prelucra cererea d-voastră în termen de 24 de ore în zilele lucrătoare. Fotografiile ne vor ajuta să procesăm reclamațiile mai repede.

 

 

Cum se procedează în cazul:

1) Produse deteriorate

  • a) deteriorarea este vizibilă la preadrea coletului

Dacă vedeți că ambalajul coletului este deteriorat în timpul predării de la curier, atunci refuzați coletul. Ne va fi mai ușor să dovedim daunele cauzate companiei de transport. Vă vom trimite imediat un pachet nou. Desigur, veți plăti pentru transport o singură dată.

 

  • b) deteriorări ascunse

Dacă nu există semne evidente de deteriorare a mărfii și ați acceptat coletul. Pentru noi sunt în acest moment cele mai importante, fotografiile ale produselor deteriorate. Contactați-ne imediat și vă vom trimite produse noi. Păstrați ambalajul original cu produsele deteriorate pentru procedura de plângere ulterioară.

 

2) A ajuns altceva

Ne pare foarte rău dacă ați găsit în pachet ceva diferit, de cât cea ce ați comandat. Contactați-ne cât mai repede prin e-mail contact@rogpack.ro. Vom corecta eroarea pe cheltuiala noastră în aceeași zi.

 

3) În colet lipsește ceva

Ne pare foarte rău dacă am uitat să ambalăm ceva în pachet. Contactați-ne imediat prin e-mail contact@frogpack.ro. Vom corecta eroarea pe cheltuiala noastră în aceeași zi.

 

4) Produsele nu sunt potrivite

  • a) Vreau sa returnez și să schimb

Informați-ne cât mai repede prin e-mail sau telefon despre produsele pe care le doriți la schimb. Apoi trimiteți produsele necorespunzătoare la adresa pentru retur: Frogman - 27636Z, Strada Ogorului 3G, 410554 Oradea, Bihor.

 Trimitem produsele schimbate după primirea coletului returnat.

 

  • b) Vreau să fac retur

Informați-ne cât mai repede prin e-mail sau telefon despre produsele neconforme și anulare completă a comenzii. Apoi trimiteți coletul necorespunzător la adresa pentru retur:Frogman - 27636Z, Strada Ogorului 3G, 410554 Oradea, Bihor. Returnarea banilor vom efectua la primirea coletului returnat.